Słowna, wieloosobowa gra mobilna.
Przygotowane rozwiązanie
Pisząc inaczej to autorska gra słowna, w której możemy rywalizować z innymi graczami. Polega ona na tworzeniu oraz zgadywaniu parafraz (zdań zachowujących sens, ale używających innych słów). Rozpoczynając nową grę tworzymy parafrazę losowego zdania, a następnie losowany jest przeciwnik, który musi ją odgadnąć. W kolejnej rudzie role się odwracają i to my zgadujemy parafrazę naszego oponenta.
Gra jest dostępna na platformę Android i możemy logować się do niej przez Facebooka. Dostępne są także powiadomienia, w momencie gdy nadejdzie nasza kolej w grze.
Jednym z celów tej gry jest poprawa jakości słowa pisanego. Mamy nadzieję, że przyczyni się ona do utrwalenia zasad poprawnego pisania i wzbogacenia słownictwa u użytkowników.
Przy tym projekcie dużą wagę przywiązywaliśmy do szczegółów. Przykładowo, grafika była tworzona w kilku iteracjach, gdzie w każdej następnej dopracowywaliśmy detale i klarowała nam się wizja projektu.
Stosowaliśmy podejście rozwijania aplikacji etapami. Na każdym etapie zbieraliśmy opinie użytkowników, w celu dopracowania najważniejszych aspektów. Myślimy, że takie podejście jest dobre, ponieważ łatwiej możemy skupić się na właściwych rzeczach i odrzucić te mniej potrzebne.
Wykorzystane Technologie
Aplikacja mobilna opiera się o technologię React Native, dzięki której byliśmy w stanie oszczędzić dużo czasu. Proces tworzenia jest tutaj bardzo szybki, ponieważ mamy dostępne narzędzia takie jak hot reloading, które pokazuje zmiany w czasie rzeczywistym. Aplikacja używa restowego API, które jest stworzone w Pythonie i Flasku, a pod spodem łączy się z PostgreSQL. Wykorzystaliśmy też platformę Firebase do powiadomień, analityki i zbierania błędów. Całym projektem zarządzaliśmy przez GitLaba, na którym mieliśmy również stworzone CI dla backendu.
Podsumowując, technologie wykorzystane w projekcie:
- React Native
- Firebase SDK
- Facebook SDK
- Redux
- Python
- Flask
- PostgreSQL
- SQL Alchemy
- GitLab (CI)
- Rest API
Zobacz wygląd aplikacji